2013年7月24日星期三

被換電腦

星期三, 波比先生放半日假去睇波, 我就獨自買餸煮飯俾自己食,
一返到屋企, 遍地凌亂, 以為俾人打劫,
入到書房, 吓?! 做咩多咗部電腦!!!!?!?!?! 又係波比先生的傑作!

然後, 慣常地波比先生俾波比太太娥一輪, 有人話因為年頭我送咗部 notebook 俾佢所以佢要買返D 嘢俾我
我話明明我部 notebook 好地地又嘥錢買, 而家多咗部電腦都唔知點,
兩個人有兩部 desptop, 三部 notebook, 一個 server, 兩部 tablet, 真係好過份......

完美型人, 就是覺得咁大部嘢會睇壞眼, touch screen 功能更是無聊,
本來用 mouse 移動 1cm 就得, 哪有人會伸手去摔個 mon 10cm,
最憎用 Win 7, d 掣一 D 都唔 user friendly!
部嘢我只覺得適合用嚟睇 myTv....... 嗰日用來睇衝上雲宵係幾正!

唉, 下次我都係想要菜刀一把或高速煲一個~

IMAG1684

沒有留言:

發佈留言