2013年7月5日星期五

[愛美食] 元朗的美味吉豬 - 勝亭

前排睇雜誌, 介紹了一家元朗新開的小店
老闆之前在帝苑酒店稻菊做過, 而家開店賣炸豬排, 聽了呢個 background, 心想應該唔差, 所以就來試試,
7:10pm 已經要等位, 因為舖頭真係好好好細.... 得 5 個座位, 迫到進出都有困難呢~
好彩唔係等好耐就入座, 可以等待時先落單
但得老闆同一個學廚在煮食, 見佢哋好忙好忙, 忙得團團轉, 但食物還是等得有點耐, 因都是即叫即製~

此店供應不同吉列類的飯, 又有拉麵
想要款特別啲, 就點了一客芝士吉列豬 ($38)
不過, 芝士不是我預期的流心狀, 反而似是芝士醬/牛頭牌芝士粒粒的質地, 肉有點薄, 不過味道還不錯~

01

之後是咖哩吉列豬扒飯 ($48), 要讚讚豬扒做到肉嫩 juicy, 不過咖哩汁有點浠, 同在日本吃到的始終有點距離

IMAG1595

今晚我最想讚是, 不是吉列, 反而是豬軟骨拉麵,
雖然拉麵有點過林, 湯底也一定不夠行出一條街的焰拉麵咁好

IMAG1597

但係深愛豬軟骨的我, 難得找到此種煮到啫喱狀的豬軟骨, 醬油的味道也充分的滲入去, 真係十分喜歡~

IMAG1598

不過因為此店細, 座位對著廚房, 實在很熱..... 食到一半已開始不停滴汗......
但整體而言, 都是值得再幫襯, 因為我見到老闆同我一樣, 很用心去煮食~

沒有留言:

發佈留言