2012年8月25日星期六

[愛行山] 23公里長征之旅

今日又行山, 好恐怖, 要行二十幾公里, 究竟行唔行得完呢?

波比先生尋晚去買了個水袋, 今次行山用大家都覺得非常好用,
想飲水就開條喉一吸就得, 唔洗下下除背囊拎水樽咁麻煩

02

人齊就出發了, 今次我的同事都冇來, 得我同波比做代表~
由大水坑站出發, 徐徐上山~ 行了好一段車路就入山路~

IMAG0712

走了個多小時就上到茅坪, 見到牛牛呀, 勁興奮!!

05a

抖一陣就再行, 嘩, 跟住就辛苦了, 不停的上山呀!
今日最高上到 509 米!

07

超辛苦到上到山頂, 又見到牛牛, 哈哈~

09a

今日天氣都好好呀, 唔太曬, 又有風, 好舒服!!!

10

再又落又上, 再死的感覺, 但好多勁人一D 都唔會喘氣, 彈吓彈吓就上到山.....
去到山上又抖一抖, 食返舊冰水蜜桃先, 好正o架!!!

11a


同 d 團友吹吹水, 先發現原來佢哋好多個都曾經係 180-210 磅的肥仔/佬,
嘩, 真係完全想像唔到囉!! 佢哋個個都咁 fit!?!
原來個個都係做運動後開始瘦, 有D 仲由肥佬變了大隻佬, 真係勁呀!!
波比都曾幾何時係 180磅大肥仔, 佢好有共嗚~

再行呀行, 流了一公升的汗..... 好彩帶得夠水~


12

行行吓唔見晒D 團友, 但我又一路行啱路o架喎

14

去到午膳的食店, 見到佢哋咁快到晒? 冇可能o架?!
原來佢哋走了捷徑, 比我們登少了一個山, 唔係嘛...... 我頭先行得咁辛苦, 原來可以唔上去o架?!

15

之後都係跟返人行好D, 又上, 上獅子山!!!!
D 梯級好高, 好難行, 行極都有....... 想死...........
好難想像, 自己走到比 ICC 還要高好幾倍的地方~ 望到全個九龍~

16

上到山頂的天氣監測儀~

17

好不容易, 走到青沙公路上方, 有想過好冇收工, 但仲有一段唔行又好似好可惜, 死就死啦!!
再行就是九龍水塘同城門水塘

20
25

行上金山, 超超超多馬騮, 未試過一日見到過百隻馬騮, 有好多 BB 好可愛!
但大家要小心, 因住佢哋會偷襲搶你手上的食物

21

第六段麥徑都仲要上山, 唔係嘛, 我真係已經冇晒力了.......
但知道就完喇, 史就史啦...........
終於, 我們於 4:25pm 行完了第6段, 太感動了!!!
換件衫, 可以返屋企喇!!!

22a

如果有人同我講, 佢由馬鞍山行去荃灣, 我會以為佢講笑,
但今日, 我們真的用自己雙腳, 由馬鞍山經獅子山行到去荃灣的城門水塘, 真係好瘋狂呀!!!

今日我的感想是: 有啲嘢聽落冇可能, 但唔試過真係唔知, 原來有恆心同毅力, 是可能完成到的!

01

我們散水了, 搭小巴去荃灣市, 去了吃一間叫津滿的車仔麵, 果然好食! 不過係冇紅豆冰, 有點失望

23

24

沒有留言:

發佈留言