2012年5月19日星期六

Sogo Thankful Week 敗家之旅

今日見咁好天, 打算同波比在尖咀食飯後, 去西九長廊 + Elements 行吓,
先去了 Al dente 食 lunch, 環境寧靜, 食物高質素, 是很理想的午膳地點~

051901

食飯時在 facebook 發現波比的幾個朋友都在尖咀, 於是就各自各精彩, 佢去買波鞋, 我去 Sogo 血拼~

考慮緊好冇趁 Sogo Thankful Week 減價, 買個高速煲,
但睇過D 資料, 加熱、煮、排氣加加埋埋都要半個鐘, 其實我煮一餐飯通常都係半個鐘內攪掂,
即係唔點幫到我平時煮飯, 只係可以令平常日子, 整到D 應該要炆幾個鐘的餸同老火湯
另一問題, 就係冇地方擺啦, 我其實已經有好多煲喇..........
最後, 都係放棄了~

點知睇睇吓, 見到 HABA 都有 promotion,
話說一向都唔護膚的我, 開始覺得自己D 皮膚愈來愈差, 愈來愈多斑了,
幾個月前開始用了 SK II 又用了 Shiseido, 但都唔覺得太 work,
我上個月開始用了 HABA 的Triple White Brightener, 覺得幾 ok 喎! 真係好似白返少少~
於是就心癢癢, 想買了佢部導出導入 ion 機加強護膚的功效,
而家減咗價, 終於都忍唔住買了!

返到屋企, 急不及待試了導出又試了導入,
導出方面, 我覺得用完D 毛孔細咗, 希望長期用, 可以令鼻上的毛孔黑頭 byebye 啦~
導入方面, 我覺得D White Lady 真係可以留喺面上好耐, 唔似平時搽完就唔見咗咁~
美白效果, 當然唔會即刻睇到, 希望 keep 住用真係有效啦~
051906

我還是第一次去感受 Sogo Thankful Week 的威力, 去到迫到度度都打晒蛇餅!
香港人還是大陸人都好似唔洗錢咁搶呀搶!
付款的人龍長到幾十人, 我放低了信用卡只好周圍逛逛,
去到超級市場, 嘩...... 俾錢條人龍繞了一圈排返到入口處,
見人太多, 我都唔敢慢慢睇, 只係睇了急凍海鮮部, 見到北海道帶子刺身好抵啊,
1kg 賣 $239.9, 比我們對面的日本食材店仲平, 好多人買~
開心史波比啦, 因為食材漲價, 我都好耐冇買過呢款帶子了, 佢今晚一人獨吞了六大粒呢~

051902

另外又買了 $69.9 的法國羔蟹, 真係意想不到的好吃!
真係超超超多羔, 當中綠色的羔比紅色的更濃味又滑, 食到唔停得口!!!

051903

已經食咗一半, 都仲有咁多, 真係好過份呀!!!
平時買一隻新鮮蟹都到 $80+ , 呢隻蟹絕對物超所值, 值得回購!

051904

不過當然雪藏蟹的肉一定唔會滑, 但拆出來都好多, 我星期一的飯盒多美滿!!

051905

今日吃了太多美食, 夜晚要乖乖去跑步,
今個星期跑了三次, 算是勤力的好開始吧!

沒有留言:

發佈留言