2009年6月2日星期二

My Pager

平時喺醫院我有一部醫院內先用到的手提電話,
但因為做了 Infection Control Coordinator 的緣故, 今日起要陀多一部 Call 機~
唔只返工, 放工都要帶喺身, 不過當然唔 expect 會有人喺 non-office hour 成日 call 我啦~

My pager

Call 機, 記得喺我中三四時有過一部, 好記得係透明藍色的~
我都唔係好記得點解我會出部 call 機, 大概係人有我有掛?
而家真係好難想像, 嗰個年代大家都未有手提電話,
只可以靠 Call 機聯絡, 覆 Call 又要周圍搵一蚊電話, 冇帶 Call 機更加係斷六親咁......
而家嘅科技, 實在進步得太快了~~
3豬電話, 以前真係諗都未諗過呀!

嘩, 呢幾日係咁失眠, 可能又係壓力大的緣故, 一早真係 6am 醒咗完住瞓唔到.....
於是就搭 7:10am 的車返工, 撞到以前 Red Cross 的阿 Sir,
明明大家平時都係搭 7:30am 班車, 問佢:「咁早呀?」
「係呀, 瞓唔著..... 妳又做乜咁早?」
「吓 , 我又係瞓唔著喎」
大家都「唉.......」

2 則留言: