2009年6月7日星期日

又有書讀呀!

今日 web surfing 嘅時候, 心血來潮睇吓近來有冇 counseling course 讀,
點知真係搵到 ! 仲係喺我個 Master course 開學前就應該讀晒, 於是就亳不猶豫地報咗喇~

不過呢D 短期課程我之前喺 HKU SPACE 都上過唔少, 師資都幾參差的!
有好的導師真係會教到嘢, 但又有D 淨係嚟吹吓水呃飯食, 上完都唔知上咗乜.....
希望今次的導師係前者啦~ 亦希望學到嘅嘢真係可以應用喺我工作上面, 幫到一D 病人同家屬~

尋日去完師姐到, 聽見佢話想買多D 可以坐到人仔入去嘅車,
咁啱前排我見過千色店有, 今日就去買咗兩 set, 一 set 送俾佢哋, 一 set 自己用!
一 set 都係百幾蚊咋, 唔知點解用 HSBC Visa Card 簽賬仲可以平 $10, 真係好!

New toy car
New toy car

你睇消防員哥哥幾英!!
New toy car

嘩, 我仲見到出返絕版咗好一段時間的 Mickey Mouse 汽水機呀, 可惜二百幾蚊好貴呢!
仲有森林家族的傢俬仔真係超靚,可惜成百蚊先得幾粒囉......

2 則留言:

  1. wa, this set of toy is so beautiful!!
    I missed them too ar...I've sent D. a SMS but she didnt'reply me...

    回覆刪除
  2. ha, she always doesn't reply e-mail too~ You have to call her.

    I just played the toy cars with 2 boys today, they both loved it sooooo much!

    回覆刪除