2009年6月21日星期日

分享

早幾日提過的 92 歲婆婆過身了, 是星期五的事...
身體機能的退化, 無疑令她過著很辛苦的日子, 離開未尚不是一種解脫,
但我還是想著她過去一個月的日子是怎麼過, 是不是她的家人有心將她置之不理,
想到她曾經叫我一聲的「唔該, x 姑娘」, 她的聲音還言猶在耳, 於是眼淺的我......

每一個病人都有他/她的故事, 愈知得多, 有時是令人愈傷心的......
老細剛剛 pass 咗一個鼻咽癌 case 俾我, 29 歲人, 係呀, 只係 29 歲.......
已經退化到好差的地步, 可能隨時都唔喺度嗰種~
冇人冇物, 說不到吃不到, 可以用什麼理由去說服他生存下去?
佢嚟, clinically 我其實冇咩可以做到, 或者只係同佢傾吓偈, 令佢好過一D

每一日都有太多呢D 遭遇, 平時冇咩人可以講,
剛剛同舊 supervisor 講起, 佢會好明白好有共嗚~ 因為佢係一個好有心的治療師~

沒有留言:

發佈留言