2009年6月9日星期二

七年前

七年前的今日, 我們第一次見面, 之後, 兩個世界開始重疊了,
想起那傻更更的肥仔面孔, 點都覺得好攪笑~
嗯, 轉過眼就七年了!

為咗慶祝呢個七年紀念日, 老婆呢排又勁失眠好攰 (係呀, 早幾日失眠到朝早七點幾喺度洗廁所囉),
今晚唔煮飯, 去食我最喜愛的泰國菜,
有我最最最愛的冬蔭公, 個炒大頭蝦就好最食, 好多蝦膏添呀!!!

泰星

都話「姣婆守唔到寡」...... 幾個月冇去旅行的我, 忽然又好想離開吓香港!
不過呢排風頭火勢, 唔洗旨意請到假!
係想搵個星期六日去玩吓o者, 短短地諗緊長隆動物園好冇囉~ 得一個 weekend 真係唔去得邊~

唉, 見到D 北海道團咁鬼平, 真係好好好想去呀......

4 則留言:

  1. 係?北海道團?點平法呢?我都想暑假去北海道呢...諗緊跟團定自己去...

    回覆刪除
  2. 哈哈, 咁快過咗個7年之癢啦!恭喜!

    回覆刪除
  3. 青青, 我見北海道團五千幾咁呀, 不過應該係暑假前的價錢, 我都冇問呀, 淨係見到都雙眼發光咋......

    Cora, 哈哈, 拍拖7 週年要下個月先係, 所以又想借機去玩

    回覆刪除
  4. your blog banner is very nice.. really makes me want to take AL immediately.

    回覆刪除