2009年6月15日星期一

我都好想放假....

呢幾日個人終於都有覺好瞓, 又食得返落D 嘢, thanks God~

i/c 話有同事想放 29-30/6, 問我多唔多 case 可唔可以睇到 in-patient,
嘩....... 我都好想放呢兩日, 連埋7 月1 日有五日假呀.......
但又係佢話佢要開會又要假期前清 case, 唔好請假, 我先唔敢放, 而家又.....

望住個時間表, 好冇好似上年咁, 八月尾放呢?
睇返上年去北海道的相, 好好好想去多次呀!

夜晚同朋友食飯, 希望朋友的大 project 順利完成啦~
有時D 嘢, 就係要 balance risk and benefit, 肯博一舖的話, 或者會得到好多,
但我還是個保守的人, 生活上唔鍾意 take risk,
安安穩穩, 簡單又開心就好了~

沒有留言:

發佈留言