2009年6月11日星期四

「邊有病」

停課十四天的消息, 相信係今日最大的新聞,
唔再係喺 NGO 的我, 停課對我沒有什麼影響,
不過相信影響了好多人的暑假旅遊 planning,
如果要老師小朋友都遲放暑假的話, 實在掃興,
未考試的, 或者考剩一兩日的, 都有點不知所措,
近來好多父母都會特登請大假同小朋友溫習, 以為痛苦的溫習日子快要過去, 點知.......
都唔知仲讀唔讀好.......

唔返學的確可以避免大規模擴散,
但係又有好多冇乜知識的父母, 帶病的小朋友週圍去......
早幾日我先見到個女, 一入到嚟係咁咳!
我:「媽咪呀, 阿女係咪病呀?」
「唔係, 係有D 咳同痰咋嘛」
「吓, 有咳同痰仲唔係病」
「唔係, 可能係今朝食咗朱古力o者」
「但係阿女咳得好犀利吓喎, 唔係一兩聲喎」
「係有D 咳同痰咋嘛, 都唔係病」
「媽咪呀 , 好人好者係唔會有痰咁咳o架喎, 有痰即係上呼吸道有問題, 先會製造D 痰將D 病菌外來物帶走」
「佢都冇發燒」
「佢有發燒我就即刻要佢走添喇, 佢嚟到係咁咳又唔帶口罩, D 飛沬噴晒落張枱, 咁下一個小朋友入到嚟, 容乜易又傳染第二個小朋友呀? 妳唔為第二D 小朋友諗, 都為自己個女諗吓啦, 佢病都最好喺屋企休息啦, 妳打電話嚟話我聽, 我幫妳改期會好D 囉, 而家迫住要我帶晒口罩面罩同佢上堂, 佢又學得冇咁好, 係妳蝕咋」
「佢都冇去過邊度, 唔會病嘅」
「(真係啞咗) 媽咪呀, 佢日日都有返學o架, 返學有小朋友就有機會染病o架啦」(心想一句: 唔係化)


雖然上上吓, 我都忍唔住除咗口罩淨用 face shield,
有好多時, 就係咁樣硬食D 菌....... 講就講得惡o者 , 但小朋友咁遠嚟到, 我又唔會真係要佢走,
但再多D 咁嘅無知阿媽, 真係唔知死幾多人!

3 則留言:

  1. 如果係eetc做,停課返而仲多左人黎上individual架,所以我寧願唔停好過停。
    有o的家長真係好唔considerate,上兩星期阿媽帶個女黎上我堂,一入黎就係咁咳,仲好勁o既痰聲,我問阿媽阿女仔咪病,佢話︰「係呀,病左幾個星期啦,仲食緊中藥,氣管炎呀!」大佬呀!你早o的響丫,我大住個肚架,你單聲我知我即刻戴番個口罩嘛,最好就唔應該帶佢黎上堂添啦!
    有o的家長就好好,有次有個媽咪帶個仔黎,因為佢有2個月無見我,唔知我有左bb,佢一黎到見到我個肚,就好緊張同我講︰「我個仔上星期發過燒,而家就無咩野o既,但係為左你安全著想,不如今堂唔好上啦!」我話唔緊要,個仔又真係好似無咩,加上已經黎左,我話我戴番口罩就ok,但係佢都堅持迫個仔戴口罩先入黎上我堂。

    回覆刪除
  2. 病咗幾星期嗰D 都仲嚟, 真係........

    最衰就係係發燒嗰D 先一定唔俾佢上堂, 其他有D 咳到好勁的, 妳都迫住要上, 真係......
    應該連嗰幾十蚊 Medical insurance 都由公司貼囉~

    回覆刪除
  3. 我part-time,無edical insurance架添呀...

    回覆刪除