2009年6月18日星期四

近況

呢兩日收到讀書時醫院的 supervisor 的電郵, 談談近況,
佢問到我第時如果有機會, 會唔會轉 cluster?
其實呢個問題我都有諗過, 而家返工係好遠好遠, 仲遠過去機場!
但係都一年了, 又喺呢度建立了唔少屬於自己嘅嘢, 轉環境又要由頭做起?
真係要好好考慮, 一切隨緣啦~

嘩, 今日去隔離病房, 睇咗兩個 suspected H1N1 cases,
而家其實分分鐘周街都係, 差在你有冇去 check o者~
今個星期我搭車返工都日日戴住口罩喇, 嘩, 車上必定會遇到 D 咳又唔冚口嘅人囉,
都係保護自己最緊要!

放工, 去了買小禮物俾兩位聽日會見面的壽星女,
最怕那些過份熱情的 sales :「買滿 $400 可以入會喎, 買多樣嘢就夠啦」
吓, 我真係唔明白入會嚟做乜, 因為我絕對唔係嗰D 會每個月掉成千蚊上自己塊面嘅人,
入會儲分 sorry 我真係做唔到.......... 因為我係一個好懶打理自己的師奶囉~
我都明白經濟不景 sales 好想做生意, 但我講咗 10 次話我唔會再買多D 嘢為入會, 佢仍然死纏不休.....
真係要攪到好似你唔幫佢買嘢係你對佢唔住咁先安樂

1 則留言:

  1. 如果係轉去佢個cluster就當然要轉啦!dream place for work ma! 如果佢個cluster再請人, 話唔埋我都會去試下喎~又多嘢學, 又近我屋企, 試下都好呀!

    回覆刪除