2015年5月14日星期四

Full Time Mom 唔易做

而家我切身的體驗到, full time mom 真的唔易做, 真係返工都冇咁辛苦呀~

今日小豬嘜妳玩嘢喎, 平時三四個鐘先食一餐, 今日無啦啦餐餐食得少, 又兩個鐘就扭食大喊,
又唔肯自己瞓床仔, 扭人抱住瞓,
媽媽半夜已冇得瞓, 日頭妳咁樣我真係想抖吓都唔得, 我真係好無奈....... 真係攰到人都癲, 有一刻真係好想喊.......
(唔好問點解唔叫陪月湊住我抖吓, 因為個陪月好唔掂, 已炒了!)

不過向好嗰方面諗, 起碼妳肯食又有屎屎痾, 總好過妳唔食嘢嚇死我,
咁諗完, 心情就好了點

老實講, 當我覺得妳好難湊嘅時候, 我會諗返點解要生妳出嚟?
以前二人世界吃好的睡好的自由自在, 本來呢一刻我們還應該在歐遊中.............
而家見到爸爸每日要返工, 半夜也盡力幫忙湊妳, 晚上又犧牲了自己最愛的跑步時間來陪妳, 我會心痛爸爸的辛勞,
有時我會覺得很沮喪.......
不過我見到妳甜笑, 見到妳在我懷中入睡時傻笑, 見到妳捉緊我的手指頭時,
見到爸爸每次抱著妳時由心而發的笑容, 就知道這些都值得, 要努力再捱下去了~

爸爸可能知道媽媽心情唔好, 買了糖水請媽媽吃, 吃完真的開心了~

這星期妳有出世紙喇, 妳有一個名份了!
我觀察到妳在發展在進步, 手仔活動的方向和幅度多了, 妳可以用手撥撥玩具, 對我來說很不可思議!
今日妳不小心把手放到頭上, 扯到自己的頭髮而大喊, 笑死爸爸了!
妳會發出好多好多古怪的聲音, 有一次大喊之中唔覺意「媽」咗一聲, 我會很期待妳真的懂叫我「媽媽」的一日啊~

不過到健康院驗查時, 體重增長差了少少, 下星期又要再去啊........
冇辦法啦, 上星期有兩日唔舒服, 希望妳今個星期努力D 食奶奶同追磅數, 去埋下次就唔洗再去啦!

媽媽爸爸每天也和妳拍了很多照片, 其實很想放晒上網, 因為妳太可愛了!
但我唔想喺 facebook 迫大家睇妳D 相啦, 同埋學爸爸話齋, 始終網絡都係一個危險的地方,
縱然我好想在這個 blog 裡圖文並荗的記低妳成長的一點一滴, 但為了保護妳我覺得也不應在這裡放妳的照片啊~
所以除了之前的幾篇有妳個樣之外(哈, 我相信妳好快就已經會唔同晒樣了!), 之後都冇了~

IMAG2928

沒有留言:

發佈留言