2015年5月21日星期四

媽媽的成績表

今個星期一又去了健康院磅重,
6/5 -13/5 的一星期, 體重由 3.13kg 加到 3.27kg, 只有 140g, 俾醫生話差少少,
過去的一星期小豬嘜食奶叻了, 吃多了又快了,
所以 13/5 - 19/5 的一星期, 體重由 3.27kg 加到 3.61kg, 足足有 340g 咁多!!!
醫生讚體重增長得好好呀, 所以唔洗再嚟 MCHC monitor body weight 喇!!

對一個媽媽來說, 妳的 weight gain 就是媽媽的成績表啊, 代表了我湊妳湊得好唔好,
這一次的合格令媽媽欣喜若狂~ :)

不過做媽媽又真係乜都擔心一餐, 而家妳吃多了, 媽媽又擔心妳吃得太多會痴肥 XD
有時未夠鐘妳又好似想食, 我都真係唔敢俾妳呀, 因為亦都驚妳消化唔到會嘔奶奶同食滯
但見到妳開始一節節的手瓜腳瓜仔, 媽媽又好開心啊,
做媽媽就是很矛盾

今天妳一天佈痾了很多次大大, 其實我知道母乳寶寶來講是正常的,
不過做媽媽又真係乜都擔心一餐, 要上網 search 吓係咪真係正常架?

現在爸媽最頭痕的是妳有時夜晚要人抱住先肯瞓, 但我哋自己真係好想瞓,
驚抱抱吓妳自己又瞓著咗會好危險呀........
唔好同我講咩忍心D 由佢喊迫佢自己喊到攰就會瞓, 試過了, 冇用的...........
包住佢呀, 放音樂呀, 好多嘢都試過了,
BB 有時真係好想人錫同抱抱, 其實我係明白的,
不過希望妳唔好日日啦, 媽媽個黑眼圈已經好大了.............

沒有留言:

發佈留言