2015年5月2日星期六

出院了 - 人生最混亂的一日

第五日, 終於都出院了~
今日再試母乳, 已有 30ml 喇, 真係好開心!!

IMAG2842

仁安真係好好, 有出院講座, 指導爸媽出院後的事宜,
入了仁安 BB 會, 有好多贈品送啊!

IMAG2862

今日好多謝師弟妹揸車送我哋返屋企!
回家前我們去了買牛乳蛋糕慶祝啊, 牛奶味濃不過甜咗少少

IMG_5796

不過, 今晚實在係我人生最混亂的一日
雖然已經準備了八個多月, 但原來還有很多 practical problem 要到 BB 返到屋企先會發現.......

最令我們 frustrated 的, 是 BB 食唔到奶,
之前聽人話 Chu Chu 奶樽好, 唔啜冇奶出, 啱母乳寶寶唔好學懶
但真係好多嘢要試過先知, 小豬嘜可能就是天生的懶豬豬, 真係唔夠力用 Chu Chu 奶樽,
回家後的幾餐, 餵成個鐘都食唔到喺醫院的份量, 令爸媽都好擔心!!
需知道食唔到奶 --> 去唔到黃 --> 又可能脫水, 所以我們真的很緊張!

最後, 我夜晚撳住個仲好痛嘅開刀傷口, 走了去千色店買奶樽奶咀!
真係行一步, 痛一下......... 上落小巴仲痛, 但為咗個女真係冇辦法,
轉奶咀後情況好了點, 但其實之後都係有好多飲奶的問題, 遲些再記........

好多的第一次, 好夜好夜都未瞓到, 真係人都癲!

IMG_5799

抱著小豬嘜回家的一刻, 我很感動~
兩口子的小家庭, 由今日開始變了三口子了, 我還是覺得自己很像在做夢.......

未來的十幾廿年, 我們有太多要學習了, 有太多挑戰了,
還好有這個好老公在身旁一同前進~

五天沒見的屋企, 整整齊齊乾乾淨淨, 
我見到家中多了很多波比先生用心做的家居改善小工程,
一個個的掛鈎, 將以前凌亂無章的小雜物, 掛得井井有條,
家中添置了很多小用品, 都是為了令照顧小豬嘜更方便的,
以前這些小家務, 波比先生大概不會主動去理, 老婆叫, 他就幫手做,
但今天我見到的, 是他自發的做了很多, 老婆一路都想他大個仔, 現在因為小豬嘜的降臨他真的長大了不少!

我見到他很用心很落力的去做一個好爸爸, 媽媽其實很感動
雖然有時候還是力不從心, 老婆因此亦會很勞氣而禁不住吵吵罵罵,
其實之後也很抱歉, 因為人總需要時間去學習, 他肯認真和努力去做已經是很難得~
所以, 請唔好怪我有時會粗聲粗氣鬧人, 我都會盡量改善的, 我也要做一個好媽媽的榜樣啊~



沒有留言:

發佈留言