2015年1月25日星期日

2015 渣打馬拉松 - 晨咁早的半馬挑戰組

轉吓眼已一年了, 又是渣馬的大日子, 不過波比先生唔爭氣, 病了成個星期, 攪到今日差D 冇得跑
波比先生今年報了半馬挑戰組, 佢就話因為好早所以寄行李輪廁所都好快,
但我個人覺得真係太太太早了,
5:30 起跑, 4:30 要到尖咀, 3:45 要出發, 2:45 要起身.........
跑一個半馬, 2:45am 要起身, 即係差唔多冇瞓過, 實在太影響生活了!
喺日本跑馬拉松, 九點起跑, 可施施然六點先起身, 實在相差太遠

波比起身時, 我又被嘈醒了, 所以我都係 2:45am 就醒了 T.T

波比出發後, 我五點幾都出發了, 預定七點前去到維園睇波比衝線,
喺糖街轉入維園的路口, 發現到一個冇乜人的影相位, 實在 very good 呀!
最後波比先生 1hr37min 衝線了, 病住 PB 唔到, 唔緊要啦! 人生還可以有很多很多場比賽~

05

之後去食個早餐, 等跑全馬的元朗跑友,
今年最後一段路轉咗跑軒尼斯道, 感覺開揚好多~

IMG_2884

翠華的早餐, 大滿足!!!
吃過早餐, 等幫跑友影相, 可能因此仲係好早 (未到九點), 街上冇乜人, 好容易有個好位,
可以幫跑友影到好靚的正面相~

IMG_2886

影完相就回家了, 搭 968 時見到沿路仲有好多跑手呀~~ 大家都加油啊!!

IMG_3045

希望波比先生快D 好返, 佢下個月要去東京跑著名的東京馬拉松了!!
撞正農曆新年, 機票貴到癲!!!
但東馬實在好難抽到, 兩年前佢抽到過, 但嗰年咁啱二月我哋已 plan 了去北海道雪祭, 所以放棄了
今次又抽到, 而家我馱小豬嘜又算穩定, 就叫佢放心去吧!
唉, 話晒東京都真係近近地福島, 我同 BB 點都唔會去了, 未來十年也不會, 所以難得有機會, 佢想去就自己去啦~

不過今次係波比先生第一次一個人去旅行, 做老婆的都咪話唔擔心,
平時所有行程, 搭車, 食嘢買嘢都係我 plan 的, 佢從來帶個人去就得!
今次阿大爺一個人去, 會有咩事發生?? 哈哈, 真係唔知!
不過東京點都算係好城市, 佢都係去三日啫, 應該攪得掂掛?
而且我第時對小朋友要學習放手, 對老公都一樣啦, 唔應該幫得佢太多
佢上到網又 whatsapp 到我, 點都唔會盪失路返唔到嚟掛?
佢此行仲有另一大任務, 就係幫我掃 BB 嘢, 哈哈哈! 希望佢可以完成任務啦!

沒有留言:

發佈留言