2015年1月30日星期五

2015 年1月 BB 展血拼 x QE 第一次見醫生

今日小豬嘜 26 週大了, 真係不知不覺, 又過了一個月,
仲有大概三個月的時間, 我們就見面了, 真係愈來愈緊張
今個月個肚極速增長, 個肚臍而家仲突咗出嚟, 好攪笑........

今日特登請咗日大假, 因為下午去 QE 覆診, 上午就想去 BB 展行吓
去 BB 展原來有攻略的, 好彩事前上網做定功課!!

1. 先上荷花 website 睇定 floor plan, 睇定有咩平嘢, 劃低要去邊個 booth 買
2. 印定已有自己姓名電話地址 email 等資料的 label 紙, 去到萬一要填資料換禮品時, 一貼/ 一釘就得, 唔洗填到手軟

我 10:05am 就去到了, 當時都未算好迫, 今次喺 Hall 5 攪, 原來算係小規模咋
入場前要買埋本 coupon book, 有D booth 要用 coupon 先換到禮品
一入場, 就去晒D 大牌子 booth 度換嘢, 原來換禮品都分好幾種方法:
1. 用 coupon 填資料
2. 就咁 like 廠商的 facebook
3. 又要填資料又要 like facebook, 有D 仲要 share 埋先得!!

咁多個牌子, 係惠氏最闊綽, 送一大罐媽媽奶, 仲有八粒藻油丸, 加埋都成二百蚊
但我又唔多飲..... 又成 1kg 咁重..... 仲有美素佳兒都係送媽媽奶, 我已拎住差不多 2kg 去行.....

另外思詩樂同埋 Goo.n 尿片, 只要 like facebook 就送, 唔洗填嘢, 即係你唔怕羞可去十次拎十片
有人真係拎咗好多o架!

03

今日真係好失策, 我去之前唔知道原來好多 booth 都唔可以簽卡, 身上只有 $800 就去
買完一樣嘢, 已經冇咗三分一........ 最後攪到好多嘢想買都買唔到 T.T

朋友推薦我買順順兒的濕紙巾, 係平過護協少少添, 不過買完返嚟 check 吓網上訂原來都係差唔多
訂滿 $600 有送貨, 但只有星期三五送新界, 查實我都唔知夾唔夾到時間收貨, 唉, 只係訂咗先算
相中的是贈品, 即自己拎走, 令我個好重的袋更加重......

另外 join 了Kinetics 的兒童疫苗計劃, 即係幫 BB 打多幾支政府唔包的針
http://www.kinetics.hk/vaccine/baby/plan.html
今年已加咗少少價了, 我 join 咗 $4500 的 plan, 送一支成人流感針,
哎呀, 我早兩日先叫波比先生去咗打........ 蝕晒喇............... (有人成日病囉, 為咗一家大小, 迫佢去打咋)
仲送了一 set Mustela 同一個學習杯

04a

之後的是自己俾錢買的, 都比出面市價平,
母乳圍巾 $50 真係好抵, 我見有D 舖頭賣到二三百蚊, 一塊布咋喎, 我一路都唔明點解咁貴囉!

仲有訂咗好多思詩樂的乾棉同洗衣液, 洗衣液出面賣 $68, 會展價 $40 咋, 真係好鬼抵!!!

02a

之後就是小豬嘜的靚衫仔喇! 好開心呀, 買了好多粉紅色好 cute 的衫仔被仔俾佢
可惜我冇 cash, 又冇力拎更多....... 否則應該不只咁多

01a

行到 1pm, 其實有D 舖頭我都未仔細睇, 就要走了, 2pm QE 覆診呀........
拎住咁樣的兩大袋, 真係好重, 舉步維艱........
1:40pm 去到 QE, 好彩仲有時間俾我喺 staff canteen 食個光速飯先去覆診

IMAG2408


之前幾次來 QE 都只是見助產士, 今次係第一次見醫生咋,
等了一個鐘, 但其實入去到如朋友所說只是聽一聽 BB 心跳, 摸吓個肚就走得, 前後不用五分鐘.....
之後的覆診也會如是, 政府嘢係咁喇, 不過今日醫生 refer 咗我去產前運動班, 都幾好嘅......
又要拎住呢兩袋嘢, 行去柯士甸站, 再由元朗站行返屋企...... 真係好漫長..........
終於都長征完畢了!! 我諗人生也只會去這一次見識見識吧~

沒有留言:

發佈留言