2014年9月21日星期日

[愛跑步] 美味朱古力香蕉可麗餅 x 再來長課

波比今朝又再練多次 >30km 的長課, 為了幫佢加油, 今朝我決定整最高糖又美味的朱古力香蕉可麗餅
可麗餅滿載我們的回憶, 第一次同波比先生去台北旅行, 吃過西門町那美味的可麗餅, 畢生難忘
每次到台灣, 總是想吃~

香港偶爾也會見到, 但賣得搶錢的三四十蚊, 我才不是豬頭,
自己整, 十蚊成本三大件了!

食譜:
1. 10g 已溶牛油、15g 糖、少量鹽、150g 鮮奶、兩隻蛋拌勻
2. 篩入60g 低筋麵粉, 拌至沒有粉粒
3. 平底鑊可不落油 (因粉漿已有油), 預熱後調至細火, 倒入薄薄一層粉漿
4. 見到邊緣變啡變脆, 就可以反了, 反後再煎多一至兩分鐘就得

加咩材料都咁開心, 我就梗係加返第一次食的香蕉朱古力,
自己整多料多醬, 熱辣辣, 好好味!!!

01

未到七點, 就去到荃灣了, 今天約了元朗跑友練習
好, 又出發了!

IMAG1968

身體還可以的話, 我還是想 keep 返一點運動,
運動開的人一下子全停了, 恐怕產生出的新毛病會更多!
運動是 gentle 一點應該沒太大問題吧?

近來遊了兩次水, 但我游水不是太叻, 很快沒氣會氣喘,
在水中我總覺得水壓會壓住胸口引致呼吸困難, 用浮板游才會自在一點......

今天就來個慢跑, 約 7min/km
今天的天氣太好了, 唔曬, 有秋風, 26度, 不去跑步就是浪費!

IMAG1970

去到深井, 竟然追到波比先生一班人, 哈哈, 唔係嘩, 你哋俾我捉到偷懶了!
今日有力, 去遠少少到豪景花園先停

IMAG1972

完成 8km, 感覺就是超好啊!!!
感恩有好天氣, 感恩有可以跑步的身體, 希望身體會一路健健康康~

0921 run

沒有留言:

發佈留言