2014年9月12日星期五

[愛住家菜] 鎮江豬扒

有時候, 可以吃一餐麥當當, 就是很快樂
有人說新出的麥當雞好吃了, 但我反而覺得難吃了, 很多粉漿的感覺........

IMAG1918

看了大少奶的新書, 試做了一道鎮江豬扒, 我一向最最最愛酸酸甜甜的菜色, 又剛巧家中有支鎮江醋唔洗額外買,
不過可惜睇火時漏了眼, 以為D 汁好耐都唔會煮乾, 點知好快就乾咗仲要燶燶地.......
如果唔係燶了, 味道應該係好好的!
大發現是我放了些薑片去煮, 煮完後吃了一塊, 竟有豬腳薑的味道,
哈哈, 我超我吃豬腳薑呢 (曾因為好想食而自己整過一次!!), 下次放多D 先得!!

IMAG1921

沒有留言:

發佈留言