2014年9月26日星期五

真正的 farewell

來到九月的最後一個星期五, 也是我真真正正道別大醫院的日子~
其實尋晚好想親手整D 食物請同事食, 但又好攰最後冇整了~

不經不覺六年半, 有很開心又有很辛苦及痛苦的時刻,
很開心在這裡工作過, 又有很好很好的同事! 我真係會好唔捨得大家的!!
但最後一日, 怱怱忙忙, 好不容易才 pack 好晒我的家當, 真係好多好多..........
多得同事幫我手搬上車, 還鎖匙, 換制服, 完成了我的最後一天工作了~

見埋最後幾個門診病人, 感觸良多, 有D 病人真係好唔捨得佢, 因為睇咗好耐了,
同有D 家人病人, 就像朋友~
好彩接手我的 cases 的同事, 也是一個十分優秀的同事, 我相信病人也會得到很好的治療, 也覺得放心~

放工後, 同事同我 farewell, 破戒食吓大排檔煎炸嘢, 好放肆 :P
我得閒都會返嚟搵大家食飯的, 又或者等我幾年, 我會回來的~

01

沒有留言:

發佈留言