2014年7月15日星期二

大阪馬拉松- 倒數 15星期

上星期練跑了 16.5km, 加行山 18km, 但就是沒時間跑一次真正的長課.
多謝有位本身是跑步教練的跑友, 星期四會指導我們跑姿和做伸展的訓練
跑步路上, 總有好多好好的人~

話咁快已過了一個月喇, 我的練習是 regular 但暫時都未係辛苦
天氣太熱, 日間有時好想出去跑, 但知道根本曬和熱到只會喘氣而跑唔到, 所以都係夜晚跑多~

在台灣波比買了這本書給我, 看標題已知道老婆這有點懶惰又講求成本效益的人一定喜歡!
本書的內容大概是要跑個 42.195km 的全馬, 我只求完成的話不需要太著重跑 interval 之類的訓練, 我不是要練快肌啊,
因為距離長, 其實所有訓練都係以均速完成, 目標練耐力就可以

當然信不信由你, 人人都有自己跑步的理論, 但本書講得好中: 你嗰套未必啱我, 因為你唔係我~

還有我很相信書中所說, 要跑得快不是一味的練, 要有足夠的休息, 讓身體復原和重組,
現在我隔日跑, 有 schedule 冇壓力, 跑完第二天安心讓身體休息, 隔天再跑就不覺得累~

跑步為健康, 自己覺得 comfortable 同開心就可以, 何需太執著?

2014-07-15_08-32-49

沒有留言:

發佈留言