2014年7月27日星期日

大阪馬拉松- 倒數 13星期 - 我真的受傷了............

今個星期太多節目, 練少了一次 8km
星期六就去大棠山上跑個 16km, 其實我已經好叻了,
有條奪命大斜路, 以前我跑不夠十步就要行, 而家我可以跑到三分之二, 真的很有鼓勵性
跑跑吓, 落起傾盆大雨, 但我們還是繼續跑, 最後完成了 16.3km, 太好了!


IMAG1695

還見到好大好大個蜘蛛網呀~~~

IMAG1696

但, 我真的受傷了............
尋晚開始, 我覺得右腳腳踭位有少少痛, 夜晚瞓覺時, 多次痛醒了.....
今日起身, 落地行都痛, 心知不妙, 發現腳腫了, 即刻敷冰, 本身今日的練跑都要取消了.......

可能對 Asics LADY LYTERACER TS3 跑街還可以, 但要跑山跑斜路用力的話, 實在不夠保護性
呢個痛位就係次次半馬比賽去到13 km 左右就會痛的位置, 但 so far 又冇真正傷過,
冇呀, 呢D 都係要抖同冰敷囉, 真係估唔到會咁...... 要抖到好返先跑得了, 唯有自己做做體能訓練啦.....

沒有留言:

發佈留言