2014年7月29日星期二

Happy Summer Gathering with home made food!

Yeah, 我同同事又有 gathering, 今次不是來我家, 是去其中一位新同事的家
我建議一人整一樣食物帶去, 效果竟是十分之好, 因為不是太多味精的 Pizza Hut 同成日食的元氣外賣,
食物落足料又健康又好食, 真係冇得彈呀!!!!

泰式生蝦同我新發明的 wasabi 蟹籽涼拌茄子都有出場, 同事的沙律好清新仲有 nuts, 好過買的多多聲!!

IMAG1713

我今日整了個改良版的芝士牛肉批去, 一致好評, 朋友的檸檬雞翼同埋公司三文治又是水準之作

IMAG1716

好豐富呀~~~~~~~~~~

IMAG1715

還有這杯叫 Mojito 的東東, 很有趣!

IMAG1724

順便替朋友預祝生日, 睇了東海堂 Miffy, 美心熊貓蛋糕後, 最後買了聖安娜雞仔, 點知......中伏....
職員同我講係什果蛋糕, 點知切開...... 得十粒唔夠的「什果」囉...... 同埋清雞蛋糕囉........
勁普通好失望......... 好知買美心好過..........

IMAG1725

沒有留言:

發佈留言