2014年6月15日星期日

[愛美食] 波比新玩具 - Nespresso Inissia

話說早幾日我去了荃灣一田買鑊,用了兩年的 blanc 鑊早幾日煲燶咗 (嗰日仲有消防員同警察上咗嚟。。。)
睇嚟睇去, 都唔知買咩鑊好, 想買返 blanc 又好貴, 仲要睇咗兩個地方都冇
好彩去到一田, 見到特福原來都有出中式陶瓷鑊, $788 算 ok 啦, 平過 blanc 幾舊水了!!
諗一陣就買咗, 返到嚟都幾好用呀!!

在一田時仲見到有呢部 Nespresso Innissia 咖啡機,
波比先生早兩星期已話過想買, 但兩次都買唔到,
其實家中已有部 NESCAFÉ® DOLCE GUSTO  企鵝仔咖啡機用了幾年, 我唔知道呢部同企鵝仔有咩分別,
Promoter 姐姐很熱情地招待, 介紹了呢部多好多咖啡 capsule 的選擇, 訂 capsule 仲超方便, 上網訂一日內就送到



而家買 $1388, promoter 姐姐好好人, 除了送 extra 一 set capsule 俾我, 再額外送了一堆 sample 俾我, 等我可以試晒唔同味

IMAG1329

另訂了十條 capsule , 就送了這個打奶壺, 真係好方便咁喎!
倒D 奶落去, 一分鐘就變了綿綿的奶泡, 做 latte 做cappuccino 都輕而易舉了!!!
晚上整返件 cheese cake, 再一杯咖啡, 真係將一間 cafe 搬了來自己屋企~
常飲咖啡的人, 其實飲少四十杯星巴克都已經回本了, 哈哈~

IMAG1330

沒有留言:

發佈留言