2014年6月8日星期日

[愛跑步] 我的大阪馬拉松訓練計劃

wow, 前日知道大阪馬拉松抽中咗, 真係超超超開心!!
這將會是我的第一個 42.195km 全程馬拉松, 實在要好好準備!!!
完成是不容有失, 希望4hr30min 內完成更加是今次的目標

於是, 我需要有計劃一點的訓練, 用 My Asics 的網站 http://my.asics.com.tw/,
輸入你的資料, 目標時間等, 就可以造了一個馬拉松訓練計劃
計劃會 gradually 增加訓練的量和質, 也會安排長課在星期六日, 希望盡量的跟到, 可幫我完成這次的挑戰~

今日約了跑友由元朗運動場跑去大樹下西路,
這天氣跑步真係好辛苦,可能我散熱得唔好,總是跑兩跑就出汗出到吧吧聲。。。
頭髮就是不停的滴汗落地。。。
連續四日都有跑,真係轉死性,但今日雙腳又攰又重,四頭肌仲好酸痛。。。

run0608

我還是第一次到這秘密練跑場,去到已半死,
叫跑友唔好等我上去先,但幾位 gentlemen 可能擔心我一個人, 都是要等埋我一齊跑斜路,
嘩,條斜路好金呀!!!!!
跑咗一二百米就頂唔順了,喘到死, 這夏天真要好好的訓練了!

instaweather_20140608_141009

沒有留言:

發佈留言