2012年6月24日星期日

[愛跑步] 我又 PK 了....

我哋返來喇! 這個旅行好開心~

本想今日寫遊記, 點知尋晚返嚟時, 個行李喼俾人整壞咗個鎖, 今日攪咗一朝去投訴處理

下午去跑步, 我想話我6月7日跌親嘅傷口, 啱啱先算好返晒,
點知今日又 PK!!! 係咪咁邪呀?!?!
兩邊膝頭同一個位置, 又損返晒!!! 又係損到入肉吧吧聲咁流血...........
唉, 我真係好無奈..........
又係自己洗傷口, 我實在太豐富經驗了!
不過今次好多沙粒食咗喺個傷口入面, 要用針逐粒逐粒咁挑返出嚟囉, 唉..............
又唔知有幾多晚痛到瞓唔到.........

所以遊記都係等等先~

沒有留言:

發佈留言