2012年6月9日星期六

[愛跑步] 很傷

今早係時候又洗傷口, 發覺原來都傷得幾嚴重,
左邊的膝蓋紅腫了一舊, 唔怪之得行路咁痛.......
右邊就損到入肉, 不停流水, 我都唔知包唔包住佢好....
唔包就揩到周圍濕晒, 包咗一搣D 紗布就又整損返佢......... 唉, 今晚唯有試試俾佢一晚唔包住啦

01

十年前的今日, 我和波比先生第一次約會, 我們去了吃家鄉雞呀,
十年後的今日, 波比提議再去吃, 兩個人一起, 其實吃什麼都同樣滋味~

02

十分多謝老公的同事代購高筋麵粉, 同廠攞真係好平呀!!!
$17 賣了 5kg 俾我哋, 係我平時買的 1/4 價錢, 應該食到 2 個月!

04

今晚去了同伯父食飯, 伯父執嘢時搵到一張我幾歲大的相片俾我,
近年看看父親大人同伯父, 老了很多, 我也應該孝順多一點吧~

05

沒有留言:

發佈留言