2012年6月10日星期日

德國一日遊

今日同一班同事, 去了德國....... 餐廳~
這是在洪水橋的 King Ludwig, 超超超美的環境, 簡直像離開了香港一樣
我們開始時坐在室外的座位, 自成一角

22

吃 Brunch buffet, 大部分食物都滿意 , 不過波比覺得 TST 的較好食~
那德國豬手真係超正, 有D 地方整得皮太硬, 呢度剛剛好, 只有脆, 百吃不厭!!

01

露天的陽光、啤酒、意粉, 太正喇~

02

熱盤就有D 攪笑, 腸粉都有?!
其他的肉我覺得整得唔錯, 啱晒我呢D 食肉獸!
但我健康的同事, 頭兩碟都係食沙拉菜, 哈~

03

坐坐吓朋友覺得熱, 後來調咗去室內的座位

08

我們食足兩個鐘 + 吹水一個鐘, 前後三小時才捨得走,
那裡環境太好了, 太適合一班人的約會~
水果呀、芝士蛋糕呀、朱古力噴泉都很讚!

09

嘻嘻, 還為其中一個同事慶祝生日~

10

有貓貓歡送我哋~

21

嘻嘻, 開心的大合照, 大家都覺得睇呢張相好似去咗外國~
我們明明已經吃得很飽, 行了去大發奶茶王, 本來只係打算讓遠道而來的同事買杯外賣奶茶,
點知遇上了老細! 佢盛情的招待, 請我哋入去坐, 又送麵包俾我哋食, 可惜我們都吃太飽了..........
遲D 應該一齊再來, 嚐嚐這裡的地道小菜呀~

23a

沒有留言:

發佈留言