2012年2月18日星期六

Delonghi 再整麵包

尋晚再用新焗爐整麵包, 今次唔用說明書的 recipe 了, 用返 Carol 的食譜感覺上穩陣好多~
教咗 timer, set 好今朝七點先焗完,
清晨時份, 聞到麵包香, 香醒了!! 那感覺實在是太美好~

我用了法包的食譜, 因波比愛西方麵包 (我反而愛港式軟軟的麵包)
點知焗完, 竟然又唔似法包咁硬喎!

021801

今次做到外脆內軟, 有筋性, 不再是上次那鬆散的質地, 滿意很多!!
原來只要用好的食譜, 這麵包焗爐也可以做到滿意的麵包, 太安慰了!
我以後真係唔洗再幫襯嘉頓麵包啦~

021802

4 則留言:

  1. 你好, 我都係用EOB2017的, 但我係麵包新手, 麻煩你把這RECIPE給我及用那一個SETTING 呢? 謝謝你

    回覆刪除
  2. 妳好, 妳可以參考以下 Carol 的 blog, 我而家通常都係用佢嘅麵包食譜, 成功率好高!
    http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay

    setting 方面, 妳可以睇返說明書有教點樣 set 幾個鐘頭後焗好,
    因為我已經好耐冇用呢個 function, 所以我真係唔記得點 set.....
    不過一焗完最好要即刻拎出嚟, 否則個包留喺仲好熱嘅焗爐入面, 個皮會變得好硬

    而家我通常只用 Delonghi 的 semi auto program 10 幫我搓粉, 之後拎出嚟另外發酵、分割、造型,
    因為我試過好多次, 都覺得呢部焗爐的發酵發得唔夠好, 個麵包唔似我手搓的發得咁起, 導致個包始終會較實

    回覆刪除
  3. 你好呀, 我都係用 Delonghi 的 semi auto program 10 同11 幫我搓粉 同發酵, 真係好方便, 而且比我自己搓均衡好多~~~ !!!

    其實我想知點SET 時間幾時局好, 不過,搞來搞去麵搞唔到>.<" ~~~

    回覆刪除
  4. 其實睇返說明書第 46 頁, 用 Auto program mode set 好晒重量、麵包燶度後, 按時鐘掣, 再按上/下去 set 你想個包幾多個鐘頭後焗好,
    我記得例如我試過 10pm set 爐, 再第二朝 7am 有得食, 咁就即係 set "9小時" 後焗好
    如果你個焗爐有 set 到時鐘, 佢就會 show 埋預定焗好時間 (e.g. 7am)

    回覆刪除