2012年2月15日星期三

Delonghi EOB2017 整麵包

尋晚部焗爐好忙呀, 除了焗雞同埋燉蛋, 還第一次用來整麵包!
就係我之前所講, 掉晒D 材料落去, 等兩個鐘就有得食嘅麵包~

跟機的 Manual 附有麵包 recipe, 用了佢嘅朱古力包 recipe 試試

放入爐, set 了全自動焗麵包 programme, 佢會自動攪攪攪

021501

攪攪吓, 就會變成一團, 然後就會發酵個幾鐘
不過其實我見佢嗰種攪法, 都估到麵包應該唔係自己搓咁好食了,
佢停止的一刻, 個麵糰似乎都未起筋

021502

到了今朝起身睇吓, 嘩, 焗好了!!! 發成了勁大個麵包~ 夠我食三日囉!
味道嘛 , 老實講, 麻麻地啦, 冇筋性, 變咗好似我成日整的免搓包的質感, 很鬆散,
不過唔洗郁, 唔洗洗好多廚具, 咁方便就有麵包食, 算啦, 食麵包都係為了充饑嘅o者, 我又冇乜所謂~

下次可以用佢的 semi-auto mode, 佢負責搓同發酵, 然後我自己再分割同包入餡料, 整菠蘿包都好方便了!

021503

沒有留言:

發佈留言