2012年2月8日星期三

很勞氣

話過這 blog 盡量唔寫勞氣事, 唔帶工作入嚟,
不過今日實在很勞氣, 成個儲物室內基本上得我一個人做嘢,
抹塵, unpack, 爬高踎低把一件又一件的大大小小儀器工具玩具上架,
一個人清了十幾箱加十多袋物件,
與我同 grade 的同事人人都應該幫手,
但同事就在偷懶, 叫佢做嘢就唔知蛇咗去邊, 出現就施施然地執咗少少就收工,
再叫佢做老細吩咐的工作, 佢又藉詞唔做!
但然後在老細面前又扮到好似做咗好多嘢咁~
真係大開眼界!!!

仲有個文員又係激到我嘔血!!!
已嚟咗兩個月, 仲日日做錯嘢!

同老公傾咗成晚, 點解會有D 咁嘅人, 老公還是叫我睇開D~
但我真係頂唔順點解D 人咁懶, 或者係我太心急, 真係睇唔過眼D 人做得咁慢咁冇效率, 於是乜都係自己做
最後, 所有在儲物室的堆積箱和袋, 都俾我清走晒了, 我負責的地方, 地下已有返一條路行,
見到咁都開心D~
向好嗰方面睇, 差唔多九成的櫃都係我執嘅時候, 我就最清楚所有嘢放喺邊喇!

沒有留言:

發佈留言