2012年2月26日星期日

懶人做出好麵包

自從上星期部焗爐開幕了, 這星期不斷的測試點樣先整到理想的麵包

比起上一部焗爐, 我覺得呢一部 EOB2017 熱得冇咁快, 但因為有對流風, 所以熱力是均勻的
貴嘢果然係唔同D, 前兩日整香蕉包, D 香蕉溶了流咗落個焗爐底, 諗住好難清潔啦,
點知竟然清水一抹就甩, 貴價貨的防黏實在做得好!

用過部機的全自動 mode (即係掉晒D 料落去, 會自動攪、發、焗) 及半自動mode (自動攪、發, 我可以後加一點材料如香蕉合桃),
發覺如果係一大舊咁焗, 好多時中間都焗唔熟, 麵包亦發得唔夠鬆軟

在深圳買了的 "經典麵包製作大全", 是一本超詳細的教學書, (我還有同系列的另外兩本, 都是超好看!)
是一個日本廚師寫的, 不過譯了做簡體中文, 反而我喺香港未見過,
入面很詳細的講解做麵包的每一個步驟, 及其原因, 亦有好多竅門, 教你點整先會成功好吃!

今日跟了入面的牛油卷食譜, 用了焗爐的"搓粉" mode, (我最想都係唔洗自己搓到手都跛o者),
之後好似以前全人手整咁發酵, 分割, 滾圓, 鬆弛, 包餡, 再發酵, 先去焗,
工夫是多了很多, 不過我覺得, 分返開一個個麵包咁整, 每一個麵包有多D 位去膨脹, 應該會鬆軟D

果然, 每一個都脹得好好呀!
這裡有榛子包、芝士粟米包

022601

還有合桃包、玉桂提子包、蕃薯包
這個食譜很不錯, 麵包十分鬆軟又香牛油味, 是很好的早餐啊~
最緊要係, 成功研究到用機搓都可以做到好麵包, 是懶人的目標, 嘻嘻~

022602

沒有留言:

發佈留言