2012年2月18日星期六

跑數

忙忙碌碌的一星期過去, 這星期愛追看 On Call 36小時, 入面 D 嘢 so true!
醫院就是一個資源短缺, 很階級, 很多政治的地方,
其實我 Department 除了某人, 個個都好勤力, 老細好多時都做到八九點先走,
我哋唔會好似有D Department D 人咁, 得閒到坐喺度睇雜誌囉,
有時一晝約滿了門症的, 但知道好多病房症要睇的話, 如果遇上有一個門症病人唔嚟,
等完佢 15 分鐘之後, 我們都會用剩餘的15分鐘衝上病房睇個症, 又再撲返落嚟睇下一個,
成個 Department 都係盡責的同事, 有幾多高層知道同欣賞??
大家根本都盡了力去睇啦, 仲話我哋唔夠數, 睇得唔夠多 case,
第一, 係有人成日攞 sick leave, 一年 sick leave 了兩三個月, 數當然唔夠,
第二, 高層年尾埋數, 真係只會睇個數, 唔會理你個 quality,
我一日可以睇 30 個症嘅, 不過冇 quality o者, 如果嗰個係高層個阿媽, 想唔想我做完 assessment 咩 management 都冇就走? 去到求其望望佢就話自己睇咗個 case?
哈, 有D 醫院真係咁做o架, 不過我哋冇一個人過到自己囉~

很悲哀, 老細雖然一向好堅持 quality, 但佢都承受不了高層的壓力, 落 order 叫我哋真係要跑數..... by whatever means..........
咁我 D BB 仔case 係咪唔好睇咁多呢? 睇一個 BB 的時間, 可以用來睇 3-4 個大人了,
睇完症, 唔好詳細解釋俾病人聽囉, 仲有開多D 有數但冇質素的 group 囉, 就係咁........
公立醫院, 就係咁......
所以劇中范智岳話出來做 private 係為了多D 時間做好D 嘅醫療, 醫院太多限制, 是完全身同感受的~


今日的起了心肝, 自己要持續進修吓,
把讀 Master 的所有 handout 執了一次同分類, 有D 得閒都要睇返溫吓,
另外開始睇多D 專科的書, 有D case 唔常見, 但都要識多D 先會做得好D~

整咗檸檬慕士做甜品, 好好味好 creamy 呀, 都唔難整,
30ml 奶加熱加入一隻蛋同埋 10g 糖打勻, 用小火煮到杰身,
1tsp 魚膠粉用少少熱水溶化, 加入奶糊
80g whipping cream + 10g 煉奶打到企身, 逐少拌入奶糊中, 加入適量之檸檬香油,
分落杯, 放入雪櫃雪兩個鐘即成~

021803

沒有留言:

發佈留言