2010年5月2日星期日

繼續跑 + Visit 小婉子 family

嘩, 今日繼續好好天, 我哋 9am 就起跑, 跑去元朗運動場同埋元朗公園

元朗運動場係我讀中學時年年都去 Sport Day 的地方,
我都曾經喺度跑過 800m 比賽o架, 好辛苦先完成到,
到了今日, 唔知點解輕鬆好多, 因為多年工作多年行街 shopping 的訓練掛?

1

2

元朗公園係一個唔錯的地方, 唔多人, 有好多綠油油的樹林,
望多兩眼, 曬了好多太陽, 流了一年份量的汗水, 是個美滿的 running trip!

4

嗰度仲有龜龜同魚魚, 熱到連魚都唔想郁, 挨住D 石抖抖!

12

中午又出動, 去西鐵站途中, 又遇見這隻小花貓,
佢好鍾意攤喺呢個位曬太陽!

16

今日去探望了小婉子 family, 小婉子係同我同一日結婚的網友, 她的仔仔已就嚟兩歲了!
婚後還是第一次有機會見面, 傾了天南地北真開心,
仔仔真係好乖, 古靈精怪的表情實在可愛!

今日帶了定焦大光圈鏡去, 測試一下影小朋友的威力,
影不停郁的小朋友, 真係好唔錯啊, 有冇朋友有興趣俾我幫你影吓D 親子相呢?

13

愛小朋友小手的照片, 拖住總有很 warm 的感覺!

17

下次一定要來我們家啊, 等波比先生同仔仔去放直昇機, 我諗阿仔一定會好興奮!

之後我們行行葵芳, 終於都有機會去久仰大名的 Soulmate 咖啡試試!
波比的 Latte 同埋我的 Mocha 都好好飲,
咖啡醇, 濃香, 唔酸, good good!

14

15

放完兩日假, 過得好開心, 五月的工作, 希望也都順順利利!

2 則留言:

  1. 喂!!我有興趣喎!!!!!幾時幫我影返輯親子相先^^我要報名呀!!!!重有...多謝你們今天的光臨呀!!!謝謝你的教導,我會好好努力架啦!!嘻^^
    我老公都好鍾意飲咖啡架...但都未去過依間野呀...邊度黎架??哈哈!!!

    回覆刪除
  2. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=37965

    哈哈, 喺正妳樓下喎 , 未聽過??

    好好好, 下次妳入嚟元朗我哋一齊又影餐飽!

    回覆刪除