2010年5月18日星期二

Critical period

這個月份, 真係好忙好忙.............
好討厭嗰D 冇責任心的 out-patient, 唔嚟又唔通知聲,
我見住一大疊 in-patient referral 未睇又去唔到睇, 坐喺度呆等D 唔出見的 out-patient,
有時連續兩個都唔嚟, 我把幾火走上去病房睇 in-patient 先, 叫文員如果有 out-patient 到先 call 我落返嚟!

之後一兩日, 又會收到呢D 不負責任放飛機者的 Fax 話想再約期, 又要俾期佢哋, 簡直係浪費資源!
我會睇睇佢有冇話咩原因嚟唔到, 有D 我知道 urgent 的, 下個月啦,
唔 urgent 的, sorry, 三個月後你嚟就嚟啦!

如果我們 cluster 有 20 個人手, 多到我可以懶懶閒坐喺度睇雜誌的話, 我唔介意D out-patient 放飛機,
但事實唔係咁囉~ 勞氣!

沒有留言:

發佈留言