2010年5月4日星期二

遺憾

安安樂樂的日子終於都開始了, 希望我們的 clinic 以後事事順利~

還記得一位患了淋巴癌的先生, 他人很好,
我很努力地和他做治療, 但又因為其他癌症治療的後遺症令我們治療的進度不太理想,
他一直也樂觀面對, 無論我替他做的治療有多辛苦, 他也忍著眼淚捱下去,
還有一位很好的太太支持他, 拍拍他膊頭, 掃掃他背脊, 叫他忍耐一下~

一直我們還在等他的組織消腫後, 有機會可以拔掉那條喉,
上年 12月的一次約期, 他沒有出現, 我不以為意, 因為那段時間實在很忙,
到了昨日, 文員翻一翻我的排板櫃, 清一清那些缺席病人的排板,
我看見文員寫了 "Death on xx-11-2009", 心中第一個反應是「唔係掛....」.......
實在很難相信, 原來他已離開了, 還已經有半年之多,
最後走的原因, 我沒有去翻電腦紀錄, 總之覺得很難過............
或者很遺憾, 他離開之前, 未有機會讓他可以一嚐太太煮的餸菜~

點解, 有D 人話走就走嘅?

今日 case 繼續唔係太多, 有時間可以睇睇呢本我想睇好耐的書,
應該話我今個月內一定要睇晒佢, 因為有些事, 已經唔係剩返好多日子~

IMG_0086

沒有留言:

發佈留言