2010年5月12日星期三

好肉緊

在中風病房, 睇緊一個 patient, 那個好型的中風病房 Director 醫生走過來,
好肉緊的一路搖個病人一路講 (肉緊到好似睇電視要搖醒個昏迷病人咁):
「阿伯, 你做咗手術之後, 記住一定要食藥o架, 唔可以唔食o架, 你冇晒藥你要出聲先得呀!!!!」

事緣那個伯伯, 兩邊上腦的血管都好塞, 冇血到腦隨時冇命,
之前同佢做了血管支架 (即係類似通波仔的手術),
但手術後係要長期食藥去避免血塊再凝固再塞條血管的,
但阿伯就係論論盡盡, 食藥食得唔足, 攪到真係又中風入嚟, 今次仲有命都真係好彩咋!
醫生見到可能好痛心, 點解呢D 明明可以避免到的發病竟然又發生,
所以真係好似緊地對伯伯訓話了一輪,
會為病人勞氣的, 操心的, 其實真係好好的醫生~

唉, 今日純粹路過一個尋日睇完要佢插喉的病人,
竟然發現佢醒返好多仲對答到, 好彩真係撞到咋,
我寫咗排板話如果佢醒返D 再 call 我嚟睇佢, 但今日又冇人 call 我喎!
即刻 review 佢, 即刻通知 MO 唔洗插,
否則婆婆就慘了......

尋日婆婆除咗自己個名乜都講唔到, 今日見佢佢的對答真係好攪笑:
「醫生話唔俾我食嘢咯, 妳偷偷地嚟餵我呀, 因住俾醫生鬧呀」
「哈哈哈, 係醫生叫我嚟嘅」
「係咪o架? 佢哋個個都話醫生話唔俾我食o嘢喎」
「梗係真啦, 醫生就係叫我嚟睇吓准唔准妳食嘛, 我尋日嚟睇過妳呀, 不過妳好眼瞓呀, 叫都冇反應」
「咁妳大聲D 叫o丫嘛」
「我好大聲o架喇」
「咁妳拍吓我o丫嘛」
「驚妳痛o丫嘛」(尋日真係拍佢都唔醒)
「係咩」

沒有留言:

發佈留言