2010年5月11日星期二

康復了

上年的三月, 俾了數千元去上一個 course , 學習一個用電流治療吞嚥的療法,
對這個療法, 我還是半信半疑, 佢 so-called 的 Evidence-based research 還不盡是 evidence

這一年, 我試了落兩個病人身上, 竟然有出奇好的效果,
不過, 不是 control study, 不是 ABAB design,
冇人可以 rule out 有幾多成係 spontaneous resovery,
但過程中, 我深深感受到病人自己的努力, 同家人的愛和照顧實在有莫大的幫助~

嗰一個婆婆, 如果係無兒無女, 俾人掉喺老人院冇人理, 相信佢會插住條喉終老了,
佢的情況已經 chronic, 大概沒太多 spontaneous recovery 可言,
但佢有兩個好錫佢的女, 仲請咗兩個工人返嚟服侍佢,
兩個女的堅持, 我們就試了這個療法, 每次都成棚人陪婆婆嚟,
一路做, 竟然慢慢的見進步, 又多得家人用心的在家跟進,
上星期替她做過 X-ray, 嘩, 情況好到出乎意料之外, 我睇住個 x-ray 都有點目瞪口呆~
最後, 可以除喉了,
另一個做這個療法的 case, 亦都剛在上星期除喉了,
一年多後的今日, 覺得我俾的幾千蚊算是物有所值!


難食的 canteen 近來有呢個炸雞脾飯, 簡直係我的最愛!!
真係超好食, 似返係人食嘅嘢囉!

IMG_0088

沒有留言:

發佈留言