2010年3月29日星期一

調節中

好彩今次一請請多幾日大假, 唔洗一返到嚟就返工,
而家個人仲超 holiday mood!!!! 完全覺得自己好似已經唔洗做咁!!!

其實我下星期六已經要考試, 之前有 7 日假期可以溫書嘅,
所以俾自己 hea 埋今日啦....... 聽日好開始讀喇..........
下下星期嗰科真係好好好甘囉, 兩個 file 的 notes.......... dying..........

呢幾日可以抖抖都算唔錯, 星期六睇了 Eason concert,
佢冇傳聞中咁沙聲喎, 不過好同意有朋友仔講, 唱慢歌時真係悶到我瞓著咁滯......
係去到快歌先醒神D!

好鍾意佢個電筒仔, 熄晒燈全場都一閃一閃, 好靚!

Eason Concert

Eason Concert

星期日就同兩家人食飯,
今日就打遊記, 好耐冇打咁多字嘅遊記喇, 真係要放假先咁好閒情逸緻~

今日又喺度做D 好放肆嘅嘢, 因為波比先生一句說話, 可能今年我哋又去多次日本,
不過詳細等我考完試再講啦, 專心呀, 心散怪!

2 則留言:

  1. but i like this concert wo! the slow songs are ok la (some are new songs). i like his old songs most (those from wa sing!). also, i really find out that i am quite familiar with all his songs le! (from wa sing to ying wong to wan kau!)

    回覆刪除
  2. 就係因為我唔熟佢D 新歌 (我仲係停留喺 K 歌之王的年代)...
    所以覺得悶啊

    回覆刪除