2010年3月28日星期日

北野異人館 + 六甲燒肉放題

遊完布引, 就行去附近的北野異人館, 那是一個很歐陸色建築的地方,
本來打算付費入三個館內參觀, 但一來行程已遲了,
二來異人館比我想像中小很多, 似乎沒什麼特別的東西看, 於是在門口影影相就算了~

DSC03958

經過一座神社, 我們入去看看,
忽然有個伯伯問我哋:"Where do you come from?"
"Hong Kong"
"I am also Chinese."
"Oh, really? Are you from China or Taiwan? Or Malaysia?"
"Canton"
"Uh...?"
"廣東呀, 哈哈, 我四代前嘅祖先係廣東人, 我未去過中國, 我D 中國話係喺日本學o架, 不過平時就講日本話多"
"哈哈哈, 咁啱嘅"
真係俾呢個伯伯嚇親!

DSC03947

神戶是一個很不錯的地方, 街道都有點西方的味道,
白雪雪, 有兩排樹, 冇乜高樓, 一路行好舒服的感覺!
有點似橫濱啊~

去返三宮站, 原定係食神戶牛漢堡的, 但係已經過咗 2pm, 舖頭都收晒工.....
行行吓, 又見到大阪出名的四天王拉麵, 橫掂都會試, 不如就今餐啦!
論麵質, 神座的較彈牙, 論湯底, 真係四天王的較好, 我們都喜歡較濃的湯底啊!
呢隻蛋, 仲溏心過尋日神座嗰隻呀, 好正!

P1100311

下一站係去垂水站的三井 outlet, 好多人!
雖然話係 outlet, 但大部分東西其實都唔算好平, 不過我哋都買到鞋同埋 T-shirt!
去 agnes b. 只有超騎喱顏色的袋 (螢光綠/螢光粉紅),
有一個上年的款都 ok, 不過諗諗吓都係買返最新款好D, 所以冇收穫~

DSC03965

行完 outlet, 已經開始攰..... 搭咗差唔多成個鐘頭車返大阪,
第一次行心齋橋, 好多舖頭呀!
先去了 100 yen 店又掃杯麵、零食同飲品,
跟住就去 agnes b. 買袋, 好好彩還趕得切 8:30pm 百貨公司收工前去辦退稅的手續,
之後已經好攰, 又拎住好多嘢好重, 就快快去了食燒肉放題!!!

woo, 真係好興奮呀, 燒肉我哋喺北海道食過, 但放題咁 happy 還是第一次!
從網上找到了這間六甲燒肉的資料, 去到果然如網友所言, 老闆好好人,
好有禮貌地慢慢介紹食物, 佢的英文仲講得好好!!

放題是首先來一碟乜都有的拼盤, 佢逐一介紹每舊係咩肉,
食完呢 round, 就自己再點想要的肉類同件數,

P1100329

每件的 size 切得啱啱好, 一口一件!!!
所有肉我哋都覺得好美味, 要講特別好的,
就是有點雪花的牛面珠, 同埋罐醃牛肋排, 那恰到好處的脂肪比例, 真係好好味, 好難忘!
如果我哋住多幾日, 我一定會再食啊!
店舖的抽風設備非常之好, 燒咗成兩個鐘, 一D 都唔覺得煙,
喺香港的盛八燒過, 煙到好想走.....
P1100334

美滿的星期一就此完了~

沒有留言:

發佈留言