2010年3月29日星期一

豪食之開始

12:30 pm 行完動物園, 趕緊去三宮站吃神戶牛午餐, 免得又錯過營業時間!

我們去了一家好多網友推介的店, 有唔同價錢的 lunch set,
慳家老婆只選了最平的 set 試試, 敗家老公就選了最貴的 set , 仲話嚟到梗係食最好的......

落 order 後不久, 師傅就捧出食材介紹, 問我哋要幾多成熟,
之後就以純熟的手法, 在我們面前烹煮神戶牛了!

神戶牛

話咁快就整好, 我唔客氣了!
嘩, 今次比上一年在東京吉祥寺 Satou 吃的松板牛還要好味好多倍,
先食平價的牛, 我已經覺得好唔錯了,
再吃波比先生那貴價的牛, 嘩, 果然貴得有道理!!!
入口即浸出香香的牛油味, 肉質非常嫩滑, 係嫩到唔洗點咬, 可能冇牙到食到咁正!
太好味了!!!

神戶牛

不過食食吓, 舖頭竟然忽然間燒 fuse 停電, 成間舖黑晒!
我哋經歷了摸黑食和牛的過程, 真的很難忘.....

食完和牛, 我們就行三宮一帶的步行街,
本想行去到 Mosaic Mall 嗰頭睇埋夜景, 但真係太大雨又好凍, 凍到雙手雙腳冇晒知覺......
所以行完三宮加元町 , 同埋 Mint Mall 就走了~

步行街一帶有唔少咖啡店、甜品店、時裝店,
我們買了些甜品, 又食了一間神戶牛專門店的即炸牛肉薯餅, 又熱又脆, 像雪中送炭的感覺!

行完就搭 JR 返梅田, 嘩, 原來搭各駅停車要 40 min, 特急的班次就 20 min 咋! 差咁遠? 豬咗.....
下次真係要醒目 D, 因為之前去東京/橫濱/千葉都唔覺咁大分別呢~

返到梅田站, 我們在地下街買了這個旅遊書推介, 勁多日本人排隊買的芝士蛋糕!嘩, 真係好好食o架, 超級鬆軟, 入到口, 好似一陣風咁就溶咗,
雖然芝士味唔見突出, 但係牛油味搭夠~

P1100516

返到酒店樓下, 見到傳說中的超級市場, 嘩, 入面的食物又平又抵,
190 yen 就有咁多帶子刺身喇, 香港點搵?

P1100514

還有又多汁又鮮甜的士多啤梨呢~

P1100518

黃昏我們去行了 Bic Camera, 又去玩人哋的相機同鏡頭,
仲有見到好多新科技電子產品, 真係乜都有, 咁都得?
行埋樓上的 100 yen 店, 又掃咗唔少食物~

之後就係去波比先生指定要食的若狹家刺身飯喇!
上次去東京的最後一日食過, 正, 知道大阪都有, 波比先生就嚷著「我要食我要食」~
若狹家

日本的三文魚籽真係好食過香港嗰D 好多o架, 飽滿而新鮮~
香港食過的, 通常都又腥又 lup 晒, 唔得~

若狹家

好犀利我哋爬晒兩大碗飯! 之後行行道堀頓的商店街,
well, 大阪真係冇咩手信好買, 應該話冇D 好代表性的手信~

歸家前, 再買了好 hit 的赤鬼八爪魚丸, 唔錯~

赤鬼八爪魚丸

沒有留言:

發佈留言