2010年3月19日星期五

開心到跳起

呢張相, 充分反應我的心情,
終於放假了, 簡直係大解放!

jump

今日忽然間同老細做了 appraisal , 我就嚟做夠兩年喇,
老細話見到我都成熟了很多, 冇辦法啦, 一日對咁多唔同的人, 好人壞人都有,
真係自自然然學識了好多應對人的方法, 特別是應對一些麻煩人的策略, 說話的技巧~

清晒手頭上的 case, 算好彩地有D 新 case 想去睇時個 patient 又唔 available,
咁我有時間 review 晒我D 舊 case 先放假, 唔洗心掛掛~
收工, 太開心, 簡直好似辭職 last day 唔洗做嗰種心情, 哈!

回家 online check-in 機位, 揀到了好前的窗口位啊, GOOD!

終於都收到了下星期六睇 Eason 演唱會的門票, 點知......
係 $280 的最後一行, 啞咗......
我以後都唔會電話訂票了....., 寧願買黃牛飛好過啦,
上次坐第一行, 今次坐最後一行, 同 $150 有咩分別?!

沒有留言:

發佈留言