2009年10月10日星期六

Gather and gather

今日節目豐富啊~ 第一站係去同師姐慶祝生日, 買了我恨試好耐的東海堂北海道牛奶芝士蛋糕,
味道嘛, 好好好甜, 連我呢個鍾意食甜嘢嘅人都嗌太甜...... 食 2cm X 2cm 就好了~
不過牛奶同芝士味都好濃, 值得一試!

北海道牛奶蛋糕

第二站當然係去返學啦, 因為早放學, 所以先可以 join 到波比同事的 BBQ!
對上一次 BBQ, 已經耐到唔記得係幾時.....

BBQ

BBQ 地點係碧堤半島的會所, 有無敵海景同青馬橋景, 仲有海風又夠光猛, 正呀!
不過 9pm 就要收爐, 淨係透爐都攪到 8pm 先開始燒,
最後有好多食物燒唔切, 要拎返上同事家中烚嚟食~

青馬橋景

上到同事家同柴犬玩, 大家都驚嘆點解佢會咁瘦......
佢見到人唔會興奮, 唔會撩人玩, 唔鍾意食嘢, 我行我素唔會聽你點,
仲有好鬼死驚青, 少少嘢都驚到跑去十呎遠.....
從多方面證供, 我好懷疑佢係一隻 A 嘅狗!

柴犬

食埋未燒的食物, 仲有玩 Pictionary, 笑死!
最後去埋發記食甜品, 此行完滿結束了~

發記

沒有留言:

發佈留言