2009年10月3日星期六

中秋節@綠田園

greenfield09

咁好的天氣, 早就約定了波比先生要去遊玩一番~

greenfield11

朋友通常都以為, 元朗即是天水圍, 但問到我天水圍的東西, 我真的一概不知曉~

因為元朗=/= 天水圍o架!!!
我咁耐都係入過去三次咁多, 我淨係知入面好多樓樓樓, 其他乜都唔知~

今日我還是第一次同波比先生去天水圍遊玩, 第一站係綠田園,
這個地方常招待 local tour/ 大陸團, 有得 BBQ 有動物有水上單車,
我第一年喺特殊學校做時, 都同過D 學生嚟呢度旅行!

中午去到, 得幾個遊人,
我哋第一時間去探牛牛!

greenfield04

問有個婆婆買了兩蚊雞的青草去餵牛, 你睇佢食得幾高興!

greenfield05

greenfield06

greenfield07

佢好鬼死精o架, 一食完就食返入去個陰涼D 嘅位攤抖!

greenfield13

牛牛隔離住了山羊朋友, 都係好為食!

greenfield08

仲有烏龜先生, 第一次見到D 烏龜會追住人攞嘢食..... (未食早餐掛?)

greenfield03

還記得上次同我最愛的學生一齊坐這個水上單車, 不過今日太熱了, 冇玩~

greenfield02

湖中有好多錦鯉, 都係好為食, 不停游向有人的方向~

greenfield12
greenfield01

熱得恐怖的天氣, 整條手巾仔都浸滿汗水, 抖抖後再起行,
下一站: 忽然去到濕地公園~

沒有留言:

發佈留言