2009年10月18日星期日

轉台

終於決定離開用了差不多十年的 One2free,
因為真係收得愈來愈差, 行大欖隧道係咁斷線, 又多咗好多地方收得唔好, 令人失望....

最後決定轉去 Smartone, $79 有千幾分鐘, 每日仲有 20MB 上網, 真係好抵!
One2free 我用 $88 每月先有 10MB 上網, 唔轉就奇!

波比先生又不停引我換電話, 我用慣要有筆有 keyboard 又影相要 ok, 睇嚟睇去都冇一部啱~
哈, 而且新聞話香港人換電話真係換得太快了, 製造好多電子垃圾, 我都係環保一點喇~

今日去飲茶, 有我最愛的桂花糕

桂花糕

有個舊同事今日結婚了, 恭喜恭喜~
她送來了東海堂的餅卡, 今日去換了幾件西餅,
隻熊仔好可愛又超好味呀, 濃濃滑滑的朱古力, 不過要兩個人 share 先冇咁漏~

Cake

沒有留言:

發佈留言