2009年10月11日星期日

好開心探 B gathering

今日相約了 Cora 一齊去探 Sharon 的 BB, BB 好得意呀~
通常去探 B 呢, d 阿B 都係瞓瞓瞓,
但今次的 BB 瞓完就玩玩玩, 估唔到兩個月大, 可以有咁好的 eye contact 同 eye tracking,
仲有好好的 sound source orientation, 同埋有 Reciprocal vocalization, 兩個月咋喎??

哈哈, 生 B 同湊 B 真係一門好大的學問,
做我哋呢D 行業, 就會好知道有好多嘢唔洗太緊張~
現今的家長也該放鬆一點吧,

leg

影 BB 原來真係好難呀, 因為佢不停咁郁.....
這是一個好好的理由, 去俾自己買一支大光圈鏡嘛?

4 則留言:

  1. 又搵藉口買玩具啦!又唔係你嘅個BB, 除非...

    回覆刪除
  2. haha , 我係講緊好多 Daddy 一生完 B 就會勁買鏡頭o者, 我暫時都未有呢個需要~

    回覆刪除
  3. 我係日本返來喇,因為我十一月頭要考試,十一月中先俾返啲書你有無問題?

    回覆刪除
  4. 當然冇問題啦, 唔洗急! 有時間就 call 我o丫~

    回覆刪除