2009年10月16日星期五

十年之會

大學同學都知我大學時代做過好多 Part-time,
其中一份做得最開心的, 就係做 Canon 的 promoter 姐姐~
因為做的時侯, 去過了不同的舖頭, 認識了不同的朋友, 又認識到人情冷暖,
其中在屯門市中心的豐澤時間很長, 認識了一班十年的朋友~

十年來大家還保持有聯絡, 是一件很開心的事~

今晚, 要為 Ernie 老師 farewell 了, 10 個月後再見喇, 到時要再約出嚟喪影!

我哋去了元朗的正記打邊爐 , 係上年我哋一齊上攝影班發掘到的好地方~
終於, Jimmy 都出現了, 因佢著力的運動減肥, 十年來從未見佢如此瘦過,
真係瘦得好誇張, 減咗幾十磅喎, 嚇死人!

同波比先生一樣, 佢都係做好多運動, 嘢就照狂食, 哈哈, 咁先痛快嘛!

正記打邊爐

跟住我哋去食綿綿冰, 嘩, 好失望......
份量大縮水, 同埋明明點咗的配料又冇咗/俾錯咗, 真係好唔掂..... 唔會再幫襯!

綿綿冰

我哋 facebook 再見喇~

沒有留言:

發佈留言