2009年10月28日星期三

港女對話

港女一詞,  大概帶點 negative 的意思,
以前還是聽人講/從網上看才知道「港女」的精神所在

今日返工搭車, 本身已經唔係好舒服有點暈車浪, 好好彩有位坐低,
正閉目養神之際, 聽到企喺我前面有兩位絕對係「港女」代表的對話,  詳情如下:

港女 A: 都唔知佢有冇攪錯, 周圍同人講我係佢女朋友
港女 B: 係呀?
A: 係啦, 我喺 facebook 度寫緊 single o架喎, 佢點會係我男朋友呀?
(嘩, 我係鄧嗰位男士慘囉, 如果呢個港女唔係做咗好多嘢令人誤會, 人哋點會咁講呀?
令我無限聯想佢曾經收過男士的好多禮物同埋同人食飯係人哋俾錢.....
即使人哋唔係佢男友, 佢點解唔直接同個男仔講, 而喺架迫滿人的公共交通工具好自豪咁講.....)

明明好唔想聽佢講嘢, 佢又繼續好大聲地高談闊論

A: 哎呀, 下個月我兩單朋友結婚呀
B: 阿邊個同妳唔熟都請妳呀?
A: 係啦,  真係蝕晒呀, 收咗佢張餅卡同利是, 我都仲要蝕成二百六十幾蚊呀
B: 今年好多人結婚喎, 點解咁多人結婚嘅?
A: 佢哋要求低咪早結婚囉~ 乜我哋唔靚咩?
B: 梗係唔係啦, 係我哋要求高o者
A: 又係喎~

A: 阿邊個個仔(小朋友)呀, 細細個就著 Polo 啦, 溝死女呀真係
B: 係啦, 搵到個醫生咁有錢嘅老公就真係好呀

短短幾段對話, 已經覺得受不了,
抬頭一望, 是典型的濃妝短裙 Gucci 手袋 look 的兩位港女,
真叫人毛骨悚然......

萬聖節,  唔洗去自己撞, 搭車見到D 咁優質嘅港女, 仲驚嚇過去黑色世界~

沒有留言:

發佈留言