2009年3月29日星期日

Sweet Cafe

星期日的午餐, 第一次來到這間 Sweet Cafe

元朗實在冇乜邊間真係有心做菜的 Cafe, 嗎哪廚房已經是不錯的選擇,
但原來深藏了這間有 Heart 的 Sweet Cafe, 今日有幸遇見~

西餐 Set Lunch 有十多個選擇, 小小的店子只有廿多個座位, 但都差不多坐滿人,
好寧靜的環境, 有點陽光從窗外透入, 加上輕鬆的音樂, 好悠閒的感覺~

點了兩個 Set Lunch, 先來了濃濃的魚蓉忌廉湯, 睇賣相已經唔係隨手畢俾你就算,
還有兩個暖暖的牛角包, 又香又脆, 單是湯和包已經好滿意了!
主菜全是即叫即製 (睇到廚師即刻做的), 絕對唔係大量煮熟再翻叮之作!
熱和脆的薯條可以一口氣吃完, 拌碟的蔬菜有四種之多, 好夠健康,
我的雞扒煎得皮脆肉嫩, 下面仲有惹味的什菇,
太大份, 但又好味得要吃個清光!
最後還有即磨咖啡, 入口香醇的感覺, 知道我們今日真的沒去錯地方!
有心有誠意的 Cafe, 有朋友來元朗的話, 找我們一同再去試試啊!

2 則留言:

  1. 原來你都係住元朗架?我都係喎...
    我鍾意飲甜甜d湯同埋食個牛角包.. 好好味架!!
    另外你有冇試過芺蓉坊呀?係大棠路公廁隔離..
    不過比甜甜貴少少, 我好like佢晚餐個甜品, 雪糕窩夫~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 妳又住元朗? 街坊喎!!!

    芺蓉坊未試過呀, 因為我哋住西鐵站嗰邊, 都好少去大棠嗰頭
    有機會我會去試吓的!

    回覆刪除