2009年3月29日星期日

心郁郁....

去日本的時候, 喺秋葉原行咗一間好大好大的百貨公司,
唔係 0101 淨係賣衫賣袋的百貨公司,
而係我搵咗好耐, 有玩具部有電器部的百貨公司!!!!

玩具部的玩具真係靚到殺死人, 至今我仍念念不忘一部玩具洗衣機!!
真係有點後悔冇買佢返香港....

另一令我流連忘返的, 就是相機部!!!
嘩嘩嘩, 實在太不誇張了! 有齊晒唔同牌子的DC/ DSLR 俾你任試任玩,
仲有幾百支唔同鏡頭任你試完先買!!!
(當時第一個諗起 Ashley, 如果妳捧著妳的 5D 來到, 一定十個 Happy!!!)

我玩咗 Pentax K-m 同埋 Canon EOS Kiss X2(應該係香港的 450D),
K-m 對焦之快真係好唔錯!!
回港後真係有 D 身痕, 不過睇完唔同的 comment 後,
有人話 K-m 的畫質仲差過我部 LX3 (咁嚴重?), 所以令我卻步了!

還是繼續鍾情於我的 LX3 去拍拍拍吧~

心血來潮, 搵返 LX3 隨機附送的 software 出嚟,
一路都懶得去裝, 今日終於有心試試用,
用了 Photo Stitch 整出來的 Panorama 相, 如果天色的部份我影得好D,
相信整體都算唔錯呀~

東京的夜景, 真的叫人讚嘆的美

送這張羊咩咩相俾大家, 我好鍾意呢隻羊,
好想問吓佢個頭係去邊度電的, 好 cool!


1 則留言:

  1. wa... 唔準再响度引人呀 !!!! (笑)
    你的panorama 相很美 !
    快點寫遊記呀 !

    回覆刪除