2009年3月21日星期六

Sakura Sakura!

wu wu wu..... 最後一日了, 好唔捨得日本呀~~~

今日最開心的事, 就係見到幾棵全開的櫻花樹!!

好難得先見到幾棵全開的櫻花樹咋, 覺得自己已經萬分的幸運了!
見到一排排長滿了花蕾的櫻花樹, 幻想所有樹都全開的時候一定超超超靚呀!
可惜還未是時候呢...... (可惜工作上安排唔容許我下星期先放假啦....)

以下相片全部冇用 Photoshop 執過, 用電腦睇返已經覺得好靚了~~~






回程登機一切都好順利, 最開心係喺機場的最後 moment,
俾我見到杜如風都有介紹的蛋糕店!!!!!
之前去涉谷唔啱時間買唔到啊, 估唔到佢喺機場都有分店, 而且仲有細個裝賣添!
買咗一個返香港, 聽日要試吓究竟有咩咁巴閉, 杜如風次次都要帶幾個返香港咁嚴重!

返到屋企都係九點幾咋, 太好了!
數一數, 嘩, 我哋買咗 17 個杯麵呀, 好 crazy!!!
我會好懷念日本超正的湯麵呀~~~

仲有一大堆的薯片! 下次帶去肥仔度開餐啊!
真係從未試過放過一個咁 relax 嘅假期呀, 仲要 8 日咁多,
今次真係好 honeymoon feel 呢~
我們的兩週年, 實在很滿足亦幸福啊~

望住本新假期, 幾時我咃先可能再去日本呢?

沒有留言:

發佈留言